mandag den 7. oktober 2013

Store oplevelser på Rømø

Hej folkens.

Jeg vil fortælle lidt om anden dag på vores adventure-tur til Rømø og vise jer lidt billeder: 

Jeg stod op klokken seks for at læse - vi skal først være oppe klokken otte. Der vi skal hente frisk mælk. Man skal have vasket op og tørret af kvart i ni.  Vi skal mødes med lærerne klokken ni ude ved siden af hvor vi bor. 

Så blev vi inddelt i hold: A, B, C og D. Jeg var så heldig at mit hus og jeg var hold D. Vi skulle starte dagen med at bygge vores sæbekassebiler. Det var mega sjovt! To fra mit hus havde ikke noget at lave udenfor, så de fandt noget pap og sad indenfor og lavede dekoration til sæbekassebilen. 

Vores frokostpause var lidt kort, fordi vi skulle skynde os og gå ned til stranden og køre på blowkart. Vi fik ti minutter til at skifte tøj og spise - ja man må lide for og hygge sig :o)  

Jeg har desværre selv ikke prøvet, men Cecilie Iversen har sagt: "Det er en oplevelse at prøve i en time eller to, men så bliver man træt!". Der er sikkert andre, der synes de kunne blive ved i en evighed. Jeg synes nu også det var vildt at se de andre køre rundt og hygge sig.  

Jeg synes det er en fed start på en fed uge!

Hilsen Line











Ingen kommentarer:

Send en kommentar